Zwrot podatku z Niemiec

Nie wiesz, jak zacz膮膰 gromadzi膰 niezb臋dne do tego procesu dokumenty oraz jak poprawnie je wype艂ni膰? Z konsultantami naszego biura rozlicze艅 zagranicznych ALL-TAX wszelkie podatkowe formalno艣ci przyjd膮 Ci z 艂atwo艣ci膮. Gwarantujemy, 偶e ka偶dego podatnika przyjmiemy z otwartymi ramionami. Od naszego rzetelnego pracownika na pewno uzyskasz odpowiedzi na nurtuj膮ce Ci臋 pytania dotycz膮ce zwrotu nadp艂aconego podatku z Niemiec.

Pe艂na tre艣膰 klauzuli. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 og贸lnego rozporz膮dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuj臋, i偶: 鈥 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ALL-TAX WIOLETTA PAWELUS ul. Damrota 7, 45-064 w Opolu (NIP: 9910256391, REGON: 160279630) 鈥 ALL-TAX WIOLETTA PAWELUS ul. Damrota 7, 45-064 w Opolu (NIP: 9910256391, REGON: 160279630) nie powo艂a艂o Inspektora Ochrony Danych Osobowych 鈥 Pani/Pan dane osobowe przetwarzane b臋d膮 w celach marketingowych na podstawie zgody,, kt贸r膮 Pan/Pani wyrazi艂a (zgodnie z art.6 ust.1 lit. A og贸lnego rozporz膮dzenia o ochronie danych osobowych). 鈥 Pani/Pana dane osobowe nie b臋d膮 przekazywane do pa艅stw trzecich. 鈥 Pani/Pana dane osobowe b臋d膮 przechowywane przez okres trwania marketingu. 鈥 Posiada Pani/Pan prawo dost臋pu do tre艣ci swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczania przetwarzania usuni臋cia, prawo do przenoszenia danych, prawo cofni臋cia zgody w dowolnym momencie bez wp艂ywu na zgodno艣膰 z prawem przetwarzania (je偶eli przetwarzanie odbywa si臋 na podstawie zgody), kt贸rego dokonano na podstawie zgody przed jej cofni臋ciem. Dodatkowo, przys艂uguje Pani/Panu prawo do z艂o偶enia skargi do organu nadzorczego: Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 鈥 Pani/Pana dane mog膮 by膰 przetwarzane w spos贸b zautomatyzowany, w tym r贸wnie偶 w formie profilowania. Profilowanie polega艂o b臋dzie na ewentualnym zaproponowaniu Pani/Panu produkt贸w/us艂ug najlepiej dopasowanych, jednak decyzje wi膮偶膮ce nie b臋d膮 zautomatyzowane. 鈥 Podanie przez Pana/Pani膮 danych osobowych jest dobrowolne, ale ich brak uniemo偶liwi nam kontakt z Pani膮/Panem. 鈥 Ponadto wyra偶am zgod臋 na otrzymywanie telefonicznych po艂膮cze艅 przychodz膮cych inicjowanych przez All-tax Wioletta Pawelus w celach handlowych i marketingowych zgodnie z art. 172 ustawie o prawie telekomunikacyjnym.

Jak wygl膮da rozliczenie zarobk贸w z Niemiec? O zwrot podatku z Niemiec mo偶e stara膰 si臋 ka偶da osoba, kt贸ra legalnie zatrudniona by艂a do pracy w tym偶e kraju, a jej podatek od wynagrodzenia (tak zwany Lohnsteuer) odprowadzany w ci膮gu ca艂ego roku podatkowego by艂 wy偶szy, ni偶 pocz膮tkowo zak艂ada艂 urz膮d skarbowy. Je艣li pracowa艂e艣 lub planujesz pracowa膰 legalnie na terenie Niemiec, zapoznaj si臋 z tym, jak wygl膮da zwrot podatku zap艂aconego w Niemczech.

Z niemieckim urz臋dem skarbowym sw贸j zagraniczny podatek mo偶esz rozliczy膰 nawet do 4 lat wstecz. Oznacza to, 偶e w roku 2024 istnieje mo偶liwo艣膰 rozliczenia dochod贸w za lata 2023, 2022, 2021 oraz 2020 i uzyskania w艂a艣ciwej danemu okresowi kwoty zwrotu.

Zach臋camy do skorzystania z naszej oferty 鈥 odzyskaj z nami nadp艂acony podatek z Niemiec ju偶 dzi艣.

Zwrot podatku z Niemiec