Polityka Prywatności All-Tax
Polityka Prywatności
Dbając o przejrzystość i zaufanie, jakim nas obdarzacie, poniżej przedstawiamy szczegółową politykę prywatności firmy All-Tax.
Znajdą tu Państwo wszelkie informacje dotyczące zasad ochrony danych osobowych, które stosujemy, oraz procedur, które gwarantują bezpieczeństwo Państwa danych. Zachęcamy do zapoznania się z poniższymi informacjami.
w związku z wejściem w życie, w dniu 25 maja 2018 r., nowych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych; tzw. RODO*) chcemy przedstawić Państwu kilka informacji dotyczących przetwarzanych przez nas Państwa danych osobowych i zapewnić, że jako Administrator Danych Osobowych dokładamy wszelkich starań, by Państwa dane były przetwarzane przez nas w bezpieczny sposób.
I. Warunki ogólne
- Niniejsza Polityka Prywatności informuje o sposobach ochrony danych osobowych użytkowników serwisu znajdującego się pod adresem elektronicznym www.all-tax.pl, zwanego dalej „ADO”.
- Administratorem danych osobowych (ADO ) Użytkowników Serwisu jest All-Tax Wioletta Pawelus z siedzibą pod adresem: Ks. Konstantego Damrota 7, 45-064 Opole, NIP: 9910256391, REGON: 160279630.
- Zawartość stron Serwisu stanowi własność Administratora danych i jest prawnie chroniona.
II. Cel zbierania danych
- Administrator danych przetwarza dane osobowe użytkowników w celu wykonania usługi przez firmę All-Tax Wioletta Pawelus oraz w zależności od dodatkowo wyrażonej zgody w celu przesyłania ofert handlowych drogą elektroniczną.Przekazane dane przetwarzamy w ramach wykonania usługi oraz umożliwienia ewentualnych kontroli odpowiednich urzędów oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy. Informujemy, że Twoje dane możemy powierzyć firmom: realizującym usługi informatyczne, biurowe, Punktom Obsługi Klienta, bankom, kancelarii prawniczej oraz odpowiednim urzędom zgodnie z przepisami prawa.Wszystkie dane przekazujesz dobrowolnie, jednak ich nie podanie uniemożliwi nam realizację określonych działań.
III. Prawo dostępu
- Użytkownikowi przysługuje prawo uzupełniania, uaktualniania, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem przepisów prawa albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
- Administrator danych zastrzega sobie prawo do odmowy usunięcia danych użytkownika, jeżeli ich zachowanie jest niezbędne w celu realizacji roszczeń lub jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.
- ADO zapewnia nieprzerwany dostęp do swoich danych i możliwość ich sprostowania (poprawiania, uzupełniania) w każdej chwili. ADO zapewnia możliwość przenoszenia danych osobowych, których Państwo dostarczyliście tj. do otrzymania tych danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, oraz macie Państwo prawo przesłać te dane osobowe innemu administratorowi. Jeżeli jest to technicznie możliwe, macie Państwo prawo żądać, aby dane osobowe zostały przesłane przez nas bezpośrednio innemu administratorowi. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na zgodzie jaką od Państwa otrzymaliśmy, można ją odwołać przez wycofanie zgody bez wpływu na zgodność z prawem ich przetwarzania, które to dokonano przed wycofaniem zgody.
W celu skorzystania z prawa należy skontaktować się z nami. Dane kontaktowe wskazane wyżej. - Macie Państwo prawo, bez względu na przyczynę, do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzanych danych osobowych na potrzeb:
- marketingu bezpośredniego, w tym profilowania
- monitoringu wizyjnego
- ustalania, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z zawartą umową/umowami lub z przetwarzaniem danych osobowych.
Przyczyną tego sprzeciwu musi być szczególna Państwa sytuacja. Po otrzymaniu sprzeciwu przestaniemy przetwarzać Państwa dane w celu lub celach, co do których wyraziliście Państwo sprzeciw, chyba że wykażemy istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Państwa interesów, praw i wolności lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami.
W celu skorzystania z prawa sprzeciwu należy skontaktować się z nami. Dane kontaktowe wskazane wyżej. - Dane osobowe będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z realizacji umowy lub zgodnie z okresem przechowywania dokumentów w razie kontroli podatkowej po tym czasie zostaną usunięte.
- Macie Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, gdy uznacie, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy. Adres prezesa Urzędu Ochrony Danych
- ADO stosuje zabezpieczenia zapewniające ochronę danych przed utratą, niewłaściwym wykorzystaniem i modyfikacją. ADO zobowiązuje się chronić wszelkie Państwa dane zgodnie z normami ochrony bezpieczeństwa i zachowania poufności oraz RODO.
IV. CIASTECZKA
Nasza strona internetowa, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Pliki te:
- są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itd.)
- umożliwiają Ci, m.in., korzystanie ze wszystkich funkcji Strony Internetowej,
- nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia
Korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki, w każdej chwili możesz:
- usunąć pliki cookies
- blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości
Na tej Stronie Internetowej, ciasteczka wykorzystywane są w celu:
- zapamiętywania informacji o Twojej sesji
- statystycznym
- marketingowym
- udostępniania funkcji Strony Internetowej,
Aby dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki. Z informacjami na ten temat możesz zapoznać się wciskając klawisz F1 w przeglądarce. Ponadto odpowiednie wskazówki znajdziesz na następujących podstronach, w zależności od przeglądarki, której używasz:
Więcej informacji o ciasteczkach znajdziesz w Wikipedii.
Informacje o klientach, użytkownikach oraz odwiedzających gromadzone są w następujący sposób:
V. SPOSÓB ZBIERANIA DANYCH O KLIENCIE, UŻYTKOWNIKACH I OSOBACH ODWIEDZAJĄCYCH :
Numery IP:
Numery IP odwiedzających i użytkowników wykorzystywane są wyłącznie do celów statystycznych i administracyjnych.
Formularze rejestracyjne:
Aby umożliwić świadczenie usług przez firmę All-Tax, klient może zostać poproszony o wypełnienie formularza rejestracyjnego. Każdemu klientowi przysługuje prawo do wglądu, edycji oraz usunięcia danych osobowych.
Facebook, Messenger, Google+:
Dane osobowe/kontaktowe uzyskane za pośrednictwem ww. kanałów są wykorzystywane wyłącznie przez upoważnionych pracowników w celu kontaktu bądź realizacji celów współpracy.
Adresy e-mail:
Adresy e-mail klientów wykorzystywane są wyłącznie w celu wysyłania komunikatów oraz powiadomień, które związane są z usługami świadczonymi przez firmę All-Tax.
Adres e-mail wykorzystywany jest w celach korespondencyjnych związanych ze świadczonymi usługami. Adres e-mail nie jest udostępniany podmiotom trzecim.
Google:
All-Tax wykorzystuje statystyki Google dla oceny skuteczności własnych działań i kampanii reklamowych. Do pomiaru tej skuteczności stosowane są pliki cookie. Nie zawierają one danych osobowych ani danych kontaktowych. Szczegółowe informacje o sposobie wykorzystywania informacji gromadzonych dzięki plikom cookie przez Google znajdują się na stronie: http://www.google.com/intl/pl/privacy.html. Istnieje możliwość zablokowania zbierania tych informacji poprzez zablokowanie (wyłączenie) plików cookie w ustawieniach komputera użytkownika. Należy jednak pamiętać, że wyłączenie plików cookie może wpłynąć na poprawność i/lub jakość działania niektórych serwisów internetowych. W szczególności, niektóre serwisy internetowe mogą przestać działać, dlatego nie zalecamy wyłączania plików cookie. Aby mimo wszystko wyłączyć pliki cookie lub kontrolować ich stosowanie, należy zmienić ustawienia przeglądarki, by nie akceptowała takich plików lub informowała o ich przesyłaniu.
Pliki cookie – Google AdWords:
Strony trzecie (dostawcy zewnętrzni), w tym Google, mogą wyświetlać reklamy zlecane przez All-Tax w witrynach internetowych udostępniających swoją powierzchnię reklamową. Dostawcy ci, w tym Google, używają plików cookie do wyświetlania reklam w oparciu o poprzednie odwiedziny użytkownika na stronach serwisu All-Tax. Istnieje możliwość zrezygnowania z opcji wyświetlania reklam i zablokowania pliku cookie Google na stronie wyłączania opcji reklam Google: http://www.google.pl/privacy_ads.html. Każdy użytkownik ma opcję wyłączenia plików cookie w swojej przeglądarce, jednak może to spowodować utrudnienia w przeglądaniu serwisów i korzystaniu z różnych funkcji wielu stron internetowych.
Zgłoszenia telefoniczne, wysłane pocztą oraz dokonane osobiście w naszych placówkach:
Po podpisaniu umowy z firmą All-Tax dane osobowe klienta są przetwarzane w celach realizacji ww. umowy. Czynności wykonywane w związku z przetwarzaniem danych osobowych dokonywane są z dbałością o ich bezpieczeństwo wyłącznie w celu realizacji zleconej usługi. Dostęp do nich mają wyłącznie osoby upoważnione.
VI. Kontakt z Administratorem danych
Wszelkie dodatkowe pytania związane z Polityką Prywatności prosimy kierować adres e-mail iod@all-tax.pl .