Zwrot podatku z Niemiec

Nie wiesz, jak zacząć gromadzić niezbędne do tego procesu dokumenty oraz jak poprawnie je wypełnić? Z konsultantami naszego biura rozliczeń zagranicznych ALL-TAX wszelkie podatkowe formalności przyjdą Ci z łatwością. Gwarantujemy, że każdego podatnika przyjmiemy z otwartymi ramionami. Od naszego rzetelnego pracownika na pewno uzyskasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania dotyczące zwrotu nadpłaconego podatku z Niemiec.

Pełna treść klauzuli. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż: • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ALL-TAX WIOLETTA PAWELUS ul. Damrota 7, 45-064 w Opolu (NIP: 9910256391, REGON: 160279630) • ALL-TAX WIOLETTA PAWELUS ul. Damrota 7, 45-064 w Opolu (NIP: 9910256391, REGON: 160279630) nie powołało Inspektora Ochrony Danych Osobowych • Pani/Pan dane osobowe przetwarzane będą w celach marketingowych na podstawie zgody,, którą Pan/Pani wyraziła (zgodnie z art.6 ust.1 lit. A ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych). • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania marketingu. • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczania przetwarzania usunięcia, prawo do przenoszenia danych, prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dodatkowo, przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego: Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. • Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Profilowanie polegało będzie na ewentualnym zaproponowaniu Pani/Panu produktów/usług najlepiej dopasowanych, jednak decyzje wiążące nie będą zautomatyzowane. • Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale ich brak uniemożliwi nam kontakt z Panią/Panem. • Ponadto wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących inicjowanych przez All-tax Wioletta Pawelus w celach handlowych i marketingowych zgodnie z art. 172 ustawie o prawie telekomunikacyjnym.

Jak wygląda rozliczenie zarobków z Niemiec? O zwrot podatku z Niemiec może starać się każda osoba, która legalnie zatrudniona była do pracy w tymże kraju, a jej podatek od wynagrodzenia (tak zwany Lohnsteuer) odprowadzany w ciągu całego roku podatkowego był wyższy, niż początkowo zakładał urząd skarbowy. Jeśli pracowałeś lub planujesz pracować legalnie na terenie Niemiec, zapoznaj się z tym, jak wygląda zwrot podatku zapłaconego w Niemczech.

Z niemieckim urzędem skarbowym swój zagraniczny podatek możesz rozliczyć nawet do 4 lat wstecz. Oznacza to, że w roku 2024 istnieje możliwość rozliczenia dochodów za lata 2023, 2022, 2021 oraz 2020 i uzyskania właściwej danemu okresowi kwoty zwrotu.

Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty – odzyskaj z nami nadpłacony podatek z Niemiec już dziś.

Zwrot podatku z Niemiec