ZWROT PODATKU Z BELGII

Zwrot podatku z Belgii przys┼éuguje Ci w├│wczas, gdy by┼ée┼Ť lub jeste┼Ť legalnie zatrudniony do pracy w tym kraju, a pracodawca co miesi─ůc odprowadza┼é za Ciebie okre┼Ťlon─ů kwot─Ö podatku. Pami─Ötaj, ┼╝e rozliczenie podatku z Belgii jest obowi─ůzkowe.

Pe┼éna tre┼Ť─ç klauzuli. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 og├│lnego rozporz─ůdzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuj─Ö, i┼╝: ÔÇó Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ALL-TAX WIOLETTA PAWELUS ul. Damrota 7, 45-064 w Opolu (NIP: 9910256391, REGON: 160279630) ÔÇó ALL-TAX WIOLETTA PAWELUS ul. Damrota 7, 45-064 w Opolu (NIP: 9910256391, REGON: 160279630) nie powo┼éa┼éo Inspektora Ochrony Danych Osobowych ÔÇó Pani/Pan dane osobowe przetwarzane b─Öd─ů w celach marketingowych na podstawie zgody,, kt├│r─ů Pan/Pani wyrazi┼éa (zgodnie z art.6 ust.1 lit. A og├│lnego rozporz─ůdzenia o ochronie danych osobowych). ÔÇó Pani/Pana dane osobowe nie b─Öd─ů przekazywane do pa┼ästw trzecich. ÔÇó Pani/Pana dane osobowe b─Öd─ů przechowywane przez okres trwania marketingu. ÔÇó Posiada Pani/Pan prawo dost─Öpu do tre┼Ťci swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczania przetwarzania usuni─Öcia, prawo do przenoszenia danych, prawo cofni─Öcia zgody w dowolnym momencie bez wp┼éywu na zgodno┼Ť─ç z prawem przetwarzania (je┼╝eli przetwarzanie odbywa si─Ö na podstawie zgody), kt├│rego dokonano na podstawie zgody przed jej cofni─Öciem. Dodatkowo, przys┼éuguje Pani/Panu prawo do z┼éo┼╝enia skargi do organu nadzorczego: Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. ÔÇó Pani/Pana dane mog─ů by─ç przetwarzane w spos├│b zautomatyzowany, w tym r├│wnie┼╝ w formie profilowania. Profilowanie polega┼éo b─Ödzie na ewentualnym zaproponowaniu Pani/Panu produkt├│w/us┼éug najlepiej dopasowanych, jednak decyzje wi─ů┼╝─ůce nie b─Öd─ů zautomatyzowane. ÔÇó Podanie przez Pana/Pani─ů danych osobowych jest dobrowolne, ale ich brak uniemo┼╝liwi nam kontakt z Pani─ů/Panem. ÔÇó Ponadto wyra┼╝am zgod─Ö na otrzymywanie telefonicznych po┼é─ůcze┼ä przychodz─ůcych inicjowanych przez All-tax Wioletta Pawelus w celach handlowych i marketingowych zgodnie z art. 172 ustawie o prawie telekomunikacyjnym.

Nawet je┼╝eli pracowa┼ée┼Ť w tym pa┼ästwie tylko przez kilka miesi─Öcy lub nie mieszkasz tam na sta┼ée, to tak┼╝e masz obowi─ůzek rozliczenia podatku. W tym celu nale┼╝y z┼éo┼╝y─ç deklaracj─Ö podatkow─ů jeszcze przed ko┼äcem danego roku podatkowego. Pami─Ötaj jednak, ┼╝e w Belgii mo┼╝esz rozlicza─ç podatek dochodowy do 3 lat wstecz, licz─ůc od ko┼äca grudnia wybranego roku podatkowego. Co to oznacza? Do ko┼äca 2021 roku mo┼╝esz rozliczy─ç si─Ö jeszcze za lata 2020, 2019 oraz 2018.

Zwrot podatku Belgia