ZWROT PODATKU Z BELGII

Zwrot podatku z Belgii przys艂uguje Ci w贸wczas, gdy by艂e艣 lub jeste艣 legalnie zatrudniony do pracy w tym kraju, a pracodawca co miesi膮c odprowadza艂 za Ciebie okre艣lon膮 kwot臋 podatku. Pami臋taj, 偶e rozliczenie podatku z Belgii jest obowi膮zkowe.

Pe艂na tre艣膰 klauzuli. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 og贸lnego rozporz膮dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuj臋, i偶: 鈥 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ALL-TAX WIOLETTA PAWELUS ul. Damrota 7, 45-064 w Opolu (NIP: 9910256391, REGON: 160279630) 鈥 ALL-TAX WIOLETTA PAWELUS ul. Damrota 7, 45-064 w Opolu (NIP: 9910256391, REGON: 160279630) nie powo艂a艂o Inspektora Ochrony Danych Osobowych 鈥 Pani/Pan dane osobowe przetwarzane b臋d膮 w celach marketingowych na podstawie zgody,, kt贸r膮 Pan/Pani wyrazi艂a (zgodnie z art.6 ust.1 lit. A og贸lnego rozporz膮dzenia o ochronie danych osobowych). 鈥 Pani/Pana dane osobowe nie b臋d膮 przekazywane do pa艅stw trzecich. 鈥 Pani/Pana dane osobowe b臋d膮 przechowywane przez okres trwania marketingu. 鈥 Posiada Pani/Pan prawo dost臋pu do tre艣ci swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczania przetwarzania usuni臋cia, prawo do przenoszenia danych, prawo cofni臋cia zgody w dowolnym momencie bez wp艂ywu na zgodno艣膰 z prawem przetwarzania (je偶eli przetwarzanie odbywa si臋 na podstawie zgody), kt贸rego dokonano na podstawie zgody przed jej cofni臋ciem. Dodatkowo, przys艂uguje Pani/Panu prawo do z艂o偶enia skargi do organu nadzorczego: Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 鈥 Pani/Pana dane mog膮 by膰 przetwarzane w spos贸b zautomatyzowany, w tym r贸wnie偶 w formie profilowania. Profilowanie polega艂o b臋dzie na ewentualnym zaproponowaniu Pani/Panu produkt贸w/us艂ug najlepiej dopasowanych, jednak decyzje wi膮偶膮ce nie b臋d膮 zautomatyzowane. 鈥 Podanie przez Pana/Pani膮 danych osobowych jest dobrowolne, ale ich brak uniemo偶liwi nam kontakt z Pani膮/Panem. 鈥 Ponadto wyra偶am zgod臋 na otrzymywanie telefonicznych po艂膮cze艅 przychodz膮cych inicjowanych przez All-tax Wioletta Pawelus w celach handlowych i marketingowych zgodnie z art. 172 ustawie o prawie telekomunikacyjnym.

Nawet je偶eli pracowa艂e艣 w tym pa艅stwie tylko przez kilka miesi臋cy lub nie mieszkasz tam na sta艂e, to tak偶e masz obowi膮zek rozliczenia podatku. W tym celu nale偶y z艂o偶y膰 deklaracj臋 podatkow膮 jeszcze przed ko艅cem danego roku podatkowego. Pami臋taj jednak, 偶e w Belgii mo偶esz rozlicza膰 podatek dochodowy do 3 lat wstecz, licz膮c od ko艅ca grudnia wybranego roku podatkowego. Co to oznacza? Do ko艅ca 2019 roku mo偶esz rozliczy膰 si臋 jeszcze za lata 2018, 2017 oraz 2016.

Zwrot podatku Belgia