Punkty Obsługi Klienta

Zapraszamy do odwiedzenia jednego z naszych punktów.  Możesz skorzystać z profesjonalnej pomocy i doradztwa w najbliższym Twojej lokalizacji Punkcie Obsługi Klienta.

Nasze Punkty

Wybierz województwo a następnie kliknij na wybrany punkt, aby zobaczyć dane kontaktowe

  • wypełniając formularz zgłoszeniowy, wysyłając e-maila lub dzwoniąc do nas,
  • zgłaszając się bezpośrednio w naszym biurze – wówczas wszystkie możliwe formalności zostaną załatwione na miejscu

2. Przesyłamy do Ciebie odpowiednie dokumenty

Możemy przesłać formularze pocztą lub e-mailem (należy je wydrukować). Istnieje także możliwość pobrania dokumentów z naszej strony.

3. Wszystkie formularze po wypełnieniu i podpisaniu wysyłasz do nas listem poleconym

na adres oddziału w Opolu, Lublinie lub Rzeszowie.


Rozpoczęcie procedury zwrotu

  1. Gdy tylko otrzymamy komplet dokumentów sporządzamy deklarację i przekazujemy ją do odpowiedniego urzędu. Jednak zanim złożymy wniosek do urzędu wyliczamy wcześniej szacunkową kwotę zwrotu.
  2. Otrzymujesz z urzędu decyzję podatkową.
  3. Korespondencja z urzędu jest kierowana bezpośrednio na adres klienta.
  4. Wysyłasz kopię decyzji do nas.
  5. Przesyłka powinna zostać wysłana listem poleconym, na podany wcześniej adres.
  6. Przekazanie kwoty zwrotu.
  7. Odzyskany podatek trafia na Twoje konto. Przelew realizowany jest do 3 dni roboczych od otrzymania nadpłaty podatku.