podatek@all-tax.pl
+48 505 148 600
Aktualności
Słowniczek
Punkty Obsługi Klienta

Kariera

Dołącz do naszego zespołu

ALL-TAX od ponad 20 lat specjalizuje się w świadczeniu usług zwrotu podatku z zagranicy dla Polaków pracujących poza granicami kraju. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu i profesjonalnemu podejściu nasi klienci mogą liczyć na szybkie i efektywne rozliczenie podatków z takich krajów jak Austria, Belgia, Holandia, Niemcy i Wielka Brytania. Nasza praca to nasza pasja, a zdobywanie nowej wiedzy w zakresie zagranicznych przepisów podatkowych pozwala nam świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

Aplikuj już teraz

    Rzeszów

    Lublin

    * 20 lat * doświadczenia

    Opole

    Twoja kariera w All-Tax

    Dlaczego warto dołączyć do naszego zespołu?

    W ALL-TAX wierzymy, że nasza siła tkwi w ludziach. Każdy z naszych pracowników jest dla nas kluczowy, a my dbamy o to, aby praca w naszej firmie była nie tylko obowiązkiem, ale przede wszystkim satysfakcją i możliwością rozwoju. Nie posiadasz żadnego doświadczenia w rozliczaniu podatków zagranicznych? Nic się nie martw! ALL-TAX oferuje pełny pakiet szkoleń wdrożeniowych dla nowych pracowników. Pamiętaj, że otrzymasz pełne wsparcie od naszego zespołu.
    Lub napisz do nas podatek@all-tax.pl. Pamiętaj, aby w treści e-maila poinformować nas, na jakie stanowisko aplikujesz oraz jaki status posiadasz – czy jesteś studentem, osobą zarejestrowaną w PUP, osobą bezrobotną niezarejestrowaną, itp. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Nie widzisz tu swojej pozycji, ale uważasz, że mógłbyś wnieść coś wyjątkowego do naszego zespołu? Prześlij swoje CV na nasz adres email: podatek@all-tax.pl – zawsze jesteśmy otwarci na utalentowanych kandydatów. Dołącz do ALL-TAX i rozwijaj swoją karierę razem z nami!

    lat doświadczenia

    mln odzyskanych podatków

    tys zadowolonych klientów

    Punktów Obsługi Klienta

    Z All-Tax zyskujesz więcej niż wynagrodzenie

    N

    Rozwój

    Dzięki pracy z doświadczonym zespołem wspieramy rozwój umiejętności każdego pracownika.

    N

    Pakiet benefitów

    Oferujemy naszym pracownikom szereg dodatkowych korzyści, które sprawiają, że praca u nas staje się jeszcze bardziej satysfakcjonująca m.in. premie uznaniowe, wyjazdy integracyjne, dofinansowania kursów.
    N

    Stabilne zatrudnienie

    Większość naszych pracowników decyduje się pozostać z nami na długie lata, co świadczy o stabilności zatrudnienia u nas. Ponadto Work-life balance jest dla nas bardzo ważny! Oferujemy pracę w stałych godzinach! (poniedziałek-piątek, 8:00-16:00)
    N

    Wsparcie

    Inwestujemy w naszych pracowników, doceniając ich zaangażowanie, otwartość na nowe pomysły i ich rozwój osobisty.

    Aktualne oferty

    • Pracownik administracyjno-biurowy z językiem niemieckim lub angielskim

      Lokalizacja: Opole

      Twój zakres obowiązków

      • kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientami oraz urzędami zagranicznymi
      • obsługa klienta stacjonarnego, infolinii, poczty elektronicznej,
      • obsługa naszego systemu CRM
      • porządkowanie dokumentów
      • wykonywanie rozliczeń podatkowych

      Nasze wymagania

      • wykształcenie min. średnie
      • komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego
      • zaangażowanie i chęć do pracy
      • komunikatywność
      • dyspozycyjność
      • dobra znajomość obsługi komputera (MS Windows, MS Office) i urządzeń biurowych

      Od nas otrzymasz

      • umowę o pracę
      • pracę w renomowanej firmie
      • możliwość rozwoju zawodowego
      • Kartę Benefit system (Multisport)
      • Oferujemy przyjazną atmosferę pracy oraz komfortowe warunki pracy
      • Możesz liczyć wsparcie całego zespołu nie tylko w okresie wdrożenia
      • Work-life balance jest dla nas bardzo ważny! Oferujemy pracę w stałych godzinach! (poniedziałek-piątek, 8:00-16:00)
    • Stażysta/praktykant

      Lokalizacja: RZESZÓW / OPOLE / LUBLIN

      Twój zakres obowiązków

      • kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientami,
      • obsługę klienta stacjonarnego, infolinii, poczty elektronicznej,
      • obsługa naszego systemu CRM

      Nasze wymagania

      • wykształcenie min. Średnie
      • chęć do pracy, doświadczenie nie jest wymagane
      • komunikatywność
      • dyspozycyjność
      • atutem będzie znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
      • znajomość zagadnień dotyczących rachunkowości i finansów (nie jest to wymogiem)

      Od nas otrzymasz

      • realną szansę zatrudnienia na pełen etat na podstawie umowy o pracę po odbytym stażu
      • stałą, rozwojową pracę
      • podwyższenie kwalifikacji poprzez szkolenia
      • przyjazną atmosferę pracy oraz komfortowe warunki pracy