Zwrot podatku z zagranicy

ALL-TAX już od ponad 15 lat świadczy profesjonalne usługi z zakresu zwrotu podatku z zagranicy Polakom przebywającym i pracującym poza granicami kraju. Wieloletnie doświadczenie i kompetentne podejście do każdej powierzanej sprawy pozwala nam rozliczyć podatki z zagranicy w możliwie najkrótszym terminie z takich państw, jak Austria, Belgia, Holandia, Niemcy, Norwegia i Wielka Brytania. Z naszym biurem zwrot podatku z zagranicy ogranicza się do minimum formalności i maksymalnej oszczędności czasu dla naszych Klientów.

Naszym atutem jest nie tylko ciągła chęć zdobywania nowej wiedzy na temat problematyki podatku zagranicznego. Cechy te wyróżniają ALL-TAX na tle innych firm świadczących podobne usługi oraz zapewniają naszym klientom satysfakcję z wykonywanej przez nas pracy.  Z naszym biurem rozliczenie z pracy za granicą jest bardzo proste i zapewnia gwarancje zwrotu pełnej nadwyżki podatkowej.

Biuro rozliczeń zagranicznych

Zwrot podatku z zagranicy to coś, na czym specjaliści firmy ALL-TAX zjedli przysłowiowe zęby. Jako biuro podatkowe rozliczeń zagranicznych świadczymy profesjonalne i kompleksowe usługi.

Dlaczego możesz nam zaufać? Ponieważ dotrzymujemy ustalonych terminów, wywiązujemy się ze wszystkich powierzonych nam zadań, nie zostawiamy żadnego pytania bez wyczerpującej odpowiedzi oraz przekładamy skomplikowany język urzędowy na formuły proste i zrozumiałe dla każdego naszego klienta.

Rozliczenia podatkowe zagraniczne, zwrot podatku z zagranicy, zwrot nadpłaconego podatku i zdobywanie wiedzy na ten temat to nie tylko nasza praca, ale również pasja. Każdego dnia staramy się poszerzać zakres naszych umiejętności, dzięki czemu rozliczenie przychodów z zagranicy stało się naszym chlebem powszednim. Skontaktuj się z przedstawicielem ALL-TAX i przekonaj się, że jesteśmy godni Twojego zaufania. Dzięki temu nie musisz martwić się o swój zwrot podatku z zagranicy – wszystko wytłumaczymy i pomożemy załatwić na dogodnych warunkach.

Podatek

Zawsze staramy się uzyskać dla Ciebie najwyższy zwrot podatku z zagranicy.

Zasiłki i dodatki

Z naszą pomocą uzyskasz zasiłek na dziecko i inne świadczenia rodzinne.

Oferujemy wygodny sposób płatności. Zapoznaj się z naszym cennikiem.

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami.

Rozliczenie podatku z zagranicy

Zwrot podatku z zagranicy przysługuje każdej osobie, która podjęła się legalnej pracy w innym kraju, a której pracodawca potrącał zaliczkę z wynagrodzenia na podatek dochodowy. Rozliczenie podatku z zagranicy w Polsce oraz wysokość tych potrąceń zależy od poziomu dochodów, oraz zasad rozliczenia podatkowego. Rozliczenie dochodu z zagranicy oraz procedury związane z ubieganiem się o zwrot podatku z zagranicy są dość skomplikowane. Właśnie dlatego warto zaufać takiej firmie jak ALL-TAX. To my weźmiemy na siebie całą odpowiedzialność za skomplikowany proces związany z zagranicznym rozliczeniem podatkowym, dzięki czemu podatek z zagranicy zostanie odpowiednio nadpłacony i trafi na Twoje konto w jak najszybszym terminie.

Jak przebiegają rozliczenia z zagranicy?

Pierwszym krokiem do uzyskania zwrotu podatku z zagranicy jest przygotowanie odpowiednich dokumentów.  Rozliczenia podatkowe z zagranicy wymagają wypełnienia odpowiednich wniosków, które można znaleźć w zagranicznych urzędach skarbowych. W nich również trzeba złożyć wniosek o zwrot podatku. Odzyskiwanie rozliczenia podatkowego zagranicznego trwa od 3 do 5 miesięcy. Zwrot podatku otrzymasz na konto walutowe lub jako czek na podany w urzędzie adres. Dzięki ALL-TAX dowiesz się, jak otrzymać zwrot podatku z poszczególnych państw oraz jak wygląda rozliczanie w Polsce dochodów zagranicznych.

Rozliczenia zagraniczne w ALL-TAX

PODATEK Z NiemIEC

Zwrot nadpłaconego podatku z Niemiec przysługuje każdej osobie, która pracowała legalnie w tym państwie i od której pracodawca pobierał zaliczki na podatek dochodowy. O rozliczenie niemieckiego podatku w Polsce możesz starać się w ciągu 4 lat od zakończenia pracy. ALL-TAX pomoże Ci w momencie ubiegania się o zwrot podatku z Niemiec – dokumenty, które musisz złożyć w urzędzie skarbowym to:

• karta podatkowa, którą wystawia pracodawca,
  • zaświadczenie EU/EOG, które musi być podbite przez polski urząd skarbowy.

Możesz nam zaufać nie tylko przy procedurze odzyskiwania podatku, ale także zasiłku rodzinnego z Niemiec.

Zwrot podatku z Niemiec
Zwrot podatku z Holandii

PODATEK Z HolandiI

Możesz ubiegać się o zwrot z nadpłaconego podatku z Holandii, jeśli pracowałeś tu w ciągu ostatnich 5 lat i jesteś posiadaczem karty podatkowej Jaropgave. Jeśli takiej nie masz, to możesz ją uzyskać za naszym pośrednictwem. Nasi konsultanci pomogą Ci również, gdy zdecydujesz się starać o zasiłek rodzinny z Holandii lub „rozłąkowe”. Jest to nazwa ulgi podatkowej pozwalającej na uzyskanie dodatkowego dochodu dla współmałżonka niepracującego w Holandii, którego dochód w Polsce nie przekracza 6 tysięcy euro brutto.

Wszystkie niezbędne dokumenty do zwrotu podatku z Holandii znajdziesz na naszej stronie internetowej.

PODATEK Z NORWEGII

O zwrot podatku z Norwegii możesz starać się, jeśli pracowałeś w tym państwie i miałeś odprowadzony podatek od wynagrodzenia. Po zakończeniu roku podatkowego (pokrywa się on z rokiem kalendarzowym) musisz złożyć roczne rozliczenie podatkowe do norweskiego urzędu skarbowego (Skatteetaten). Jeśli tego nie zrobisz do 30 kwietnia, norweski skarb państwa dokona rozliczenia podatkowego zagranicznego na podstawie danych, które posiada.

Zwrot podatku Norwegia
Zwrot podatku z UK

PODATEK Z UK

O zwroty podatku z zagranicy – w tym wypadku z Wielkiej Brytanii – możesz ubiegać się do 4 lat wstecz. Aby go otrzymać, musisz w wyznaczonym terminie złożyć komplet dokumentów.

• Oryginał karty podatkowej P45, P60 lub Statement of Earnings. W przypadku braku jednej z dwóch pierwszych kart możesz dołączyć ostatni payslip. To odcinek płacowy, który otrzymuje pracownik po wypłacie wynagrodzenia.
  • Kopia dowodu osobistego.
  • Dane Twojego pracodawcy.
  • National Insurance Number (NIN), czyli numer narodowego ubezpieczenia.

Jeżeli nie zgromadziłeś wszystkich dokumentów do zwrotu podatku z UK lub nie wiesz, jak poprawnie je wypełnić – napisz do nas, zadzwoń lub przyjdź do punktu obsługi klienta.

PODATEK Z AustriI

O podatek z Austrii możesz ubiegać się maksymalnie do 5 lat wstecz. Jeśli pracujesz do 6 miesięcy, masz możliwość uzyskania całości kwoty potrąconego podatku. Jeśli jednak Twoja praca trwa dłużej niż 6 miesięcy, to warunkiem do odzyskania nadpłaconego podatku jest uzyskanie w danym roku podatkowym minimum 90% dochodów na terenie Austrii. Do rozliczenia podatku zagranicznego w tymże państwie będzie Ci potrzebny dokument Lohnzettel wydawany przez pracodawcę.

Zwrot podatku Austria
Zwrot podatku Belgia

PODATEK Z BelgiI

O zwrot podatku z Belgii możesz ubiegać się do 3 lat wstecz. Pamiętaj, że rozliczenie podatkowe w Belgii jest obowiązkowe. Jeśli jesteś osobą tam pracującą, masz prawo do różnych finansowych zniżek, między innymi na niepracującą lub mało zarabiającą żonę, niepełnoletnie dziecko oraz niepełnosprawną żonę lub dziecko.

Do urzędu skarbowego zanieś następujące dokumenty do zwrotu podatku z Belgii: kopię dowodu osobistego, numer konta bankowego oraz belgijską kartę podatkową.

Aktualności o podatku zagranicznym

Zmiana rezydencji podatkowej

Rozliczenie dochodów z zagranicy

Możesz liczyć na rozliczenie dochodu z zagranicy wówczas, gdy spełniasz jeden z poniższych warunków.

• Przebywasz w Polsce dłużej niż 183 dni w ciągu całego roku podatkowego. Chodzi tutaj o liczbę wszystkich dni w ciągu roku, a nie tych, które kolejno po sobie następują.
  • Masz w Polsce pracę, rodzinę lub firmę i możesz to udowodnić w przypadku starania się o zwrot podatku zagranicznego.

Każdy z wyżej wymienionych warunków pozwala Ci na odzyskanie podatku z zagranicy. Nie wiesz, jak prawidłowo powinno przebiegać rozliczenie podatkowe zagraniczne? Pomogą Ci specjaliści firmy ALL-TAX. Skontaktuj się z nimi w najwygodniejszy dla Ciebie sposób – zadzwoń, wypełnij formularz kontaktowy lub wyślij wiadomość e-mail.

Rozliczenie podatku z zagranicy w Polsce

Zastanawiasz się, czy obowiązuje Cię rozliczenie podatku zagranicznego w Polsce? Odpowiedź na to pytanie będzie twierdząca, jeżeli podlegasz tak zwanemu nieograniczonemu obowiązkowi podatkowemu. Ma on związek z polską rezydencją podatkową. Co to znaczy? Jeżeli masz stałe miejsce zamieszkania w Polsce, to podlegasz pod rozliczenie z zagranicy w Polsce. W związku z tym przysługuje Ci zwrot podatku za pracę za granicą. Odzyskaj podatek z zagranicy z biurem rozliczeń zagranicznych! Napisz do przedstawiciela ALL-TAX, który udzieli Ci niezbędnych informacji związanych z procedurą rozliczania zagranicznego podatku.

25 milionów PLN

odzyskanego podatku zagranicznego

15 000 zadowolonych

Klientów ALL-TAX