ZWROT PODATKU Z BELGII

Zwrot podatku z Belgii przysługuje Ci wówczas, gdy byłeś lub jesteś legalnie zatrudniony do pracy w tym kraju, a pracodawca co miesiąc odprowadzał za Ciebie określoną kwotę podatku. Pamiętaj, że rozliczenie podatku z Belgii jest obowiązkowe.

Pełna treść klauzuli. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż: • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ALL-TAX WIOLETTA PAWELUS ul. Damrota 7, 45-064 w Opolu (NIP: 9910256391, REGON: 160279630) • ALL-TAX WIOLETTA PAWELUS ul. Damrota 7, 45-064 w Opolu (NIP: 9910256391, REGON: 160279630) nie powołało Inspektora Ochrony Danych Osobowych • Pani/Pan dane osobowe przetwarzane będą w celach marketingowych na podstawie zgody,, którą Pan/Pani wyraziła (zgodnie z art.6 ust.1 lit. A ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych). • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania marketingu. • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczania przetwarzania usunięcia, prawo do przenoszenia danych, prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dodatkowo, przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego: Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. • Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Profilowanie polegało będzie na ewentualnym zaproponowaniu Pani/Panu produktów/usług najlepiej dopasowanych, jednak decyzje wiążące nie będą zautomatyzowane. • Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale ich brak uniemożliwi nam kontakt z Panią/Panem. • Ponadto wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących inicjowanych przez All-tax Wioletta Pawelus w celach handlowych i marketingowych zgodnie z art. 172 ustawie o prawie telekomunikacyjnym.

Nawet jeżeli pracowałeś w tym państwie tylko przez kilka miesięcy lub nie mieszkasz tam na stałe, to także masz obowiązek rozliczenia podatkowego w Belgii. W tym celu należy złożyć deklarację podatkową jeszcze przed końcem danego roku podatkowego. Pamiętaj jednak, że w Belgii rozliczenie podatku dochodowego jest możliwe aż do 3 lat wstecz, licząc od końca grudnia wybranego roku podatkowego. Co to oznacza? Do końca 2024 roku możesz rozliczyć się jeszcze za lata 2023, 2022 oraz 2021.

Zwrot podatku Belgia